Najdete nás Google+

PPC reklama - AdWords, Sklik, Etarget, Facebook

PPC reklama je účinný a flexibilní způsob získání nových zákazníků a návštěvníků webu. Za tuto placenou reklamu na internetu se platí za každé kliknutí – neplatíte tedy za zobrazení samotné reklamy, ale pouze za uživatele, který na ni klikl. Poradíme, vytvoříme kampaně nebo pro Vás budeme dělat kompletní správu.

V rámci reklam PPC nabízíme několik možností

Tvorba a její následná správa PPC

Tvorba a správa PPC kampaně
  • Komplexní řešení v oblasti PPC reklam.
  • Vytvoření, prvotní nastavení a pravidelná optimalizace.
  • Ideální pro ty, kteří se chtějí plně věnovat své hlavní činnosti a kompletní starání se o PPC reklamu přenechají na agentuře.

Tvorba reklamy a celé PPC kampaně

Tvorba PPC kampaně
  • Vytvoření a nastavení kampaně.
  • Vysvětlení základních pravidel správy PPC reklam.
  • Skvělá možnost, kdy nastavení necháte odborníkům, ale spravovat si kampaně chcete sami.

Správa a vedení PPC kampaní

Správa PPC kampaně
  • Optimalizace stávajících kampaní pro Google, Seznam, Facebook, Etarget – iDnes atp. – úpravy struktury, cen, reklam, klíčových slov, URL, rozšiřování o nové reklamy a podobně.
  • Našim společným cílem jsou konverze – objednávky, odběr newsletteru nebo odeslání poptávkového formuláře.
  • Vhodné pro všechny, kteří mají vytvořené kampaně, ale správu PPC kampaní chtějí svěřit do ruky profesionálům.

Konzultace a poradenství

Konzultace a poradenství
  • Poradenství i pravidelné konzultace.
  • Individuální přístup k potřebám každého klienta.
  • Hodí se pro Vás, pokud potřebujete jednoduše poradit s vytvořením, nastavením nebo se spravováním kampaní.

Typy reklam, které můžete využít

Existuje množství různých reklamních formátů a typů, které je možné využít. Každý typ se hodí pro jiný typ propagace, záleží na tom, co nejvíce potřebujete. My Vám pomůžeme s výběrem, vytvořením a pravidelnou optimalizací.

Reklama ve vyhledávání

Tento typ reklamy oslovuje potencionální zákazníky, kteří hledají produkt či službu. Získejte zákazníka pro sebe – nenechte ho konkurenci. Jedná se o textovou reklamu a objevuje se ve výsledcích vyhledávání. Reklamy nabízíme jak pro Google se službou Google AdWords, tak pro Seznam s Sklik.

Kontextová reklama v reklamní síti

Kontextová reklama se zobrazuje na webových stránkách na základě tématu, např. reklama se psími granulemi se zobrazuje na webových stránkách pro milovníky psů. Pokud chcete oslovit velké množství uživatelů, je tento typ vhodný právě pro Vás. (Tento typ reklamy nabízíme se službou AdWords, Sklik i Etarget). Může se jednat o textovou reklamu i reklamu bannerovou.

Remarketing

Remarketing (na Seznamu a Etarget označován jako retargeting) osloví uživatele, které již navštívili váš web. Např. lze sledovat uživatele, kteří si dali zboží do nákupního košíku a neprovedli nákup. Je možné se jim připomínat pomocí obrázkové i textové reklamy.

Reklama na Facebooku

Značně se odlišuje od předchozích typů, je možné ji cílit dle zájmů, lokace, věku aj. Je ve formě obrázku a textu dohromady v rámci jedné reklamy. Více najdete v sekci Sociální sítě.

Reklama v mobilních aplikacích

Pokud chcete oslovit uživatele mobilních aplikací a chcete být vidět ve smartphonech nebo tabletech, nechte si vytvořit a spravovat kampaně zobrazované v mobilních aplikacích (dříve se takové reklamy dělaly v systému AdMob, nyní v AdWords). Tato varianta je vhodná pro majitele e-shopů a webů optimalizovaných pro mobilní telefony, pro prodejce mobilních telefonů a tabletů, doplňků k nim, mobilních aplikací, e-shopy a weby běžící na mobilní aplikaci nebo majitele či provozovatele responzivních webových stránek.

Máte zájem o mobilní web nebo aplikaci? Více informací najdete na Mobilní aplikace vs. mobilní web.

Chcete mít zisk z reklamy ve Vaší mobilní aplikaci? Pomůžeme Vám s nastavením, Vy už můžete jen v klidu vydělávat.

Chcete PPC reklamu?

Domluvte si s námi nezávaznou schůzku!